גורם בימינה: "הבגידה של נתניהו – תחילת סוף דרכו הפוליטית"

איתי גדסי 1 Comment on גורם בימינה: "הבגידה של נתניהו – תחילת סוף דרכו הפוליטית"

בימינה מגיבים בחריפות רבה למינוי יולי אדלשטיין לשר הבריאות ומודיעים כי מדובר בתחילת סופו של דרכו הפוליטית של ראש הממשלה | הרבנים הבכירים בציונות הדתית מחזקים את ידי חברי ימינה, "השאירו את הציונות הדתית כעניים בפתח"

Rabbi Haim Drukman and Naftali Bennett attend the campaign launch of the right-wing Yamina party, ahead of the Israeli general elections, February 12, 2020. Photo by Tomer Neuberg/FLASH90 *** Local Caption *** ??? ????? ?????? ????? ??? ?? ???? ?????? צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקרע בין הציונות הדתית לראש הממשלה בנימין נתניהו מעמיק. גורם בימינה מגיב למינוי יולי אדלשטיין לשר הבריאות בצורה חריפה מאוד ומודיע, "נתניהו טרק את הדלת לכניסתנו לממשלה".

לדברי הגורם, "נתניהו חיפש את הדרך המושלמת להשפיל את ימינה ואת כל ציבור בוחריה, והצליח בכך".  הגורם מוסיף כי "אדלשטיין לא דרש בכלל את תיק הבריאות, בנט כן, וזה הגיע לימינה לאור תפקודו במשבר הקורונה".

בימינה רואים את המהלך של נתניהו כחיסול הברית הפוליטית, "זה מהלך מחושב של נתניהו לחיסול הברית עם הציונות הדתית". הגורם מבקר בחריפות רבה את התהעבו ואומר, "הבגידה של נתניהו בגדולי הנאמנים מסמנת את תחילת הסוף שלו בפוליטיקה".

בתוך כך, הרבנים הבכירים של הציונות הדתית, הרב יהושע שפירא והרב חיים דרוקמן שיגרו מכתב לכל רשימת ימינה ומחזקים את ידיהם והאשימו את ראש הממשלה, "משאירים את הציונות הדתית כעניים הפתח".

הרבנים מוסיפים, "אנו שבים ואומרים ימינה חייבת להישאר מאוחדת, ועליה לגבש את הפוטנציאל הגדול של הציונות הדתית לקראת הבאות".

 

ראש הממשלה ענה לטענות של מפלגת ימינה כנגדו: "נתתי הצעה נדיבה יותר מאחרים. ש"ס ואגודה יחד עם 16 חכי"ם יש להם 3 שרים".

צילום: פלאש 90


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    התנצלות שלכם מבן גביר?? לא עשיתם לו את אותו הדבר?